Perfekto dagelito

Igår var en av de bästa dagarna på sommarlovet so far. Jag och Rebecka träffades på förmiddagen och köpte med oss mat och cyklade till långsjön där vi solade och badade, det var mitt första dopp i Sverige för i år vilket är skandal för att vara mig.
Efter det cyklade vi hem till R och åt middag som hennes mamma hade lagat, gottt som alltid. Medan vi åt fick vi en spontan ide att åka till grönan för att gå på sommarkrysset, sagt och gjort! Det var såå roligt. Vi hann även åka kvasten (vilket var så långt jag kunde sträcka mig och fyfan), det blev även en liten visit inne i lustiga huset. Kvällen slutade med att vi tog båten till slussen och åt nattmat inne på donken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0