Färdig städat!

Puuuuh fyfasiken de där var ingen lek! Men nu har jag städat toan och svabbat golv
bytt sopor och massa sånt. Var tvungen att göra rent nå jävla duschväggarna eller asså
det där man står innanför, åhh det var ett helvete.
Men nog med det nu är jag klar och ska få lite cash, ska städa nu några veckor
framöver så jag får lite pengar!
Men iallafall nu ska jag duscha, äta äpple, packa väskan, komma ihåg att stoppa ner gympakläder
och sen lägga fram kläder. När det är färdigt fixat så ska jag fixa tidsinställda inlägg tills
i helgen då jag inte kommer vara hemma för vi ska till landet och ha kräftskiva typ med mormor&morfar
:D. Sen ska jag väl susa och kolla busstider tills imorn.

XOO

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0