Sminkning

Har suttit och kollat på massa videos nu på youtube när folk sminkar sig. Lite smått underhållande när man inte har nåt att göra, kände mig även väldigt taggad att sminka om mig och göra lite mer sotning. Och det blev faktiskt väldigt fancy!
Dock har min kamera inget batteri och i webben ser man inget, så det får bli en annan gång!

HAHA så kul för nån jag sitter och kollar på massa klipp är det nån liten tjej typ 8 år som ba:

-TJATJA bloggen nu ska jag visa hur jag fixar mitt smink, men vill bara varna er att min mamma kan komma in, men strunta i henne..

haha så himlans rart :')
Men nu ska jag packa väskan lite imorn då vi ska ha spex imorn och vill inte glömma nåt!
Sen ska jag duscha och hela den proceduren!

XOO

// Fiia

Mina ögon ser lite crazzyyy ut men iallafall :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0