22:40

Ojojoj vad dåligt vi bloggar, men det är en massa saker i skolan att göra som prov&redovisningar osv.
Rätt tråkigt om man säger så! Fick veta idag att jag har sänkt mig från VG till typ G+ i Biologi, wohohoohoh!
Nej usch det var inte roligt, jävla fotosyntes skit :). Nejmen nog tjötat om det nu, rullade hem från skolan med Sofia blev en pommes på Loffes i Stuvsta idag igen, haha det får inte bli någon vana inte !
Sen har jag mest pluggat hela kvällen, så nu kan jag matteprovet vi har på fredag och lite halvt spanskaprovet.
Jajemän, det är lite segt att Olivia är sjuk, så nu tycker jag hon ska krya på sig nån gång :D
Japp men nu ska jag plocka undan lite i mitt rum och borsta tänderna sen ska jag spela lite BirdLand och sen soooova.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0