3 December!

Då var det redan 3:e december, känns som typ mitten på oktober men jaja, det är bara skönt att det inte är en massa snö och slask :).
Idag är det min kära fars födelsedag så då kommer det en massa folk hit och ska käka och lite så, vet inte om jag åker till en kompis istället, hehe vad taskig jag känner mig, men jaja :)
Jag har iallafall önskat honom grattis med en stor kram, så det tror jag han uppskattar hehe!
Nu sitter jag mest och såsar i soffan men har egentligen en massa att göra som att: städa, byta lakan, plugga, fixa mig osvv, men det får bli om en stund hade tänkt att kolla på ett avsnitt av Gossipgirl och drömma mig bort till New york ett tag haha, tönt, men det var så myysigt där :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0