Från julafton!

Outfit:






Man ser inte så mycket, haha lite typiskt att jag alltid ska ta mina outfit-bilder mot en spegel ;)
Men jaja, det är iallafall en lång svart kofta, spett-tub-linne, kort svart kjol(!) har aldrig kjol i vanliga fall! &strumpbyxor.
Sen lite lockat hår!

Sen lite bilder på mina julklappar!









Donna Karen parfym
Desperate Housewives box
Skönhetsbibeln, (massa smink nagel hår tips och sånt fancy)
Presentkort på HM & Gina T.
Pyjamas byxor från Gina T.

+ 1000:- och en plattång som kommer nån gång den här veckan eftersom den var slut.
Sen fick jag ju lite julklappar igår av mormor&morfar + min morbror
Det var ett presentkort till på HM och sen 400:-

Fanccyy!

XO

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0