New years eve

Gud vad det känns som det här året har gått snabbt! Har väl haft visa motgångar men det har varit ett jäkla bra år ändå. Nästa år är det mycket som händer t.ex. gymnasieval osv. Men det ska bli ett super år ändå:D
Ikväll ska jag fira med Chasse, ingen av oss orkar åka iväg nånstans så vi ska vara hemma, eftersom vi bor jättenära varandra så är ju det super! Vi ska såklart ta en massa bilder och sånt mys, så det kommer ploppa upp en massa bilder.
:D

Nu sitter jag här i min obäddade säng och funderar på om man ska börja fixa sig lite, men tror det är liiite tidigt. Jag och Chasse skulle nog fixa oss tillsammans också och hon sover nog fortfarande ;)
Jaja mitt rum är iallafall snart klart, jag fick ju nya möbler igår så jag har möblerat om nu och tycker det blev skiit braooo!
Bilder på det kommer väl så småning om;)


HAHA, måste bara förtydliga att vi har bikinis på oss!

/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0