Trevligttrevligt!

Dagen rullade på rätt snabbt, även fast jag tyckte lektionerna var väldigt sega mot slutet.
Värst är att sitta och läsa en jättekonstig bok på engelska, sista lektionen.
Och inte nog med det så tvingade Uffe (engelska läraren) mig att sitta i klassrummet och läsa :( jag fick inte gå ut till kontor med alla andra, hm kanske berodde på att jag busa runt lite ;) HAHA
Jaja, men efter skolan var det snabbt iväg till tåget och sen vidare från Stuvsta till Kungens kurva, där jag shopppade lite med girlsen :D


Blev ju såklart donken, hehe standard. HAHA ja jag var hungrig :D


Shopping och shopping vet jag inte om jag ska kalla det, men lite smått och gott blev det allt :D

Nu så ska den här trötta tjejen såsa runt i sina älskade kobyxor!


Lägg märke till min snygga sovtröja :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0