A smile is the best makeup any girl can wear

Hallojsan!
Idag var vi på gymnasiummässan det var ganska jobbigt eftersom det var 3453 grader där inne, plus att man hade en miljoner påsar och broschyr som man fick av olika gymnasium, att släppa runt på.
Och inte känner man sig säker på vad man ska gå för gymnasium heller..
Men har mina tankar iallafall och jag vet ju iallafall att jag ska gå Ekonomi-Juridik!
Nog om det, efter mässan så åkte jag, Gabbi & Becka till skärholmen och käkade + köpte present till Rebecka
(hon var inte med då såklart) haha. Japp men vi híttade finfina saker till henne så är super nöjd!
Nu ska jag kika runt på lite saker jag önskar mig i julklapp och sen ska jag väl plugga en jävla massa spanska,engelska,svenska,matte & NO. SKOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0