Hemma efter en lång tur!

Hejhej, det är tråkigt att jag inte kunnat blogga tidigare men jag har haft väldigt mycket för mig. Efter skolan åkte jag med Emma Louise till skärholmen och kolla runt lite. Vi hade kul som vanligt, mycket skratt och mycket olyckor.. HAHA
Denna gång råkade jag "pumpa ut" massa body glitter från The Body Shop :O Typ hela affären blev full av glitter. Pinsamt, och Emma Louise bara står bredvid och skrattar medan jag nervöst förlklarar för personalen vad som hänt :S
Mamma hämtade mig sedan och vi åkte till en resaurang och käkade men mammas kompis och hennes dotter. Trevlans :)

Jag tog superbra outfit bilder med E-Ls mobil men de gick inte att skicka så dem här bilderna får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0