HOME SWEET HOME!

Nu är jag hemma från London det har varit jättebra förrutom att vi möttes av ett kallt och regnigt Storbritannien, menmen. Har shoppat ganska mycket och ska lägga upp bilder, någon dag här framöver!
Hade tänkt att lägga upp i olika kategorier typ som: smink, kläder, väskor osv. Då blir det lite mer roligt tycker jag :D.
Jöjö man känner sig lite efter när man inte har haft tillgång till data så jag sitter och läser massa bloggar och kollar facebook för att se vad som har hänt :D. Känner attt jag har lite smått panik för vi har tydligen matteprov på torsdag och jag kan nada... plus att jag såg att jag fick rest på ett mål från förra provet, Scccoooore!
Nejmen nu ska jág faktiskt packa upp lite och sen rulla ut och träffa Chasse en stund! Hon ska få sina paket :))))


Orkar inte fixa med bilder och sånt nu, det kommer lite senare :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0