Lista innan jag går å lägger mig

KOLLA DIN MOBIL
1. Vad har din mobil för färg? Röd
2. När köpte du den? Fick den för ett tag sen
3. Vad är det för märke? Sony Ericsson
4. Vem ringde dig senast? Emil
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? Okej<3- Elin 
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen? Orkar inte räkna
7. Vad heter kontakt nr. 17 i din kontaktlista? Elin
KOLLA I DIN DATOR.
1. Vad heter din användare? Sofia
2. Vad har du för bakgrundsbild? Från Grekland
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet? Bloggen & facebook
4. Vilken färg är din dator? Svart
5. Är din dator bärbar? Japp

KOLLA I DIN GARDEROB
1. Vilket plagg använder du mest? Mina jeans typ
2. Hur många jeans har du? Typ 6 st
3. Har du mycket kläder? Ganska mycket
4. Har du många klänningar? Typ 3 st
5. Har du något helsvart plagg? Aaa
6. Hur ser din bikini ut just nu? Har massa olika

GÅ IN PÅ DITT RUM
1. Vad är det första du ser? Min byrå
2. Hur städat har du, på en skala från 1-10? 10 nu :D
3. Har du något på väggarna? Speglar och foton
4. Vad ser du om du tittar ut? Våran baksida
5. Har du bäddat din säng? Aaa
6 Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10? 5 kanske, rätt litet :)


Godnatt !

XO
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0