Thihi

Nu har jag varit superduktig och studerat! Så nu kan jag spanskaglosorna som ett rinnande vatten+ att jag skrev en sida om boken vi läser i engelska :) Känns skönt att få undan det! Gjorde även liiite No-grupparbetes grejen.
Höhöheheh. Anyways så sitter jag och kikar runt lite överallt på olika hemsidor och ser att nästan alla affärer har fått in en massa fina ''jul-iga'' kläder haha om ni fattar, så det är ju ganska trevligt.
Jag har en massa saker jag vill köpa men eftersom jag är sämst på att spara så tar pengarna rätt snabbt slut om man säger så ;) men vill iallafall ha några snygga stickade tröjor och 2 par jeans!
Så det ska inhandlas nästa barbidrag :)))

HAHAHA jag dog lite när jag såg den här bilden, lite typiskt mig och Angelica, tror det var från Skolans dag i 7:an



Snygga tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0