Trött, seg & sliten!



Usch vad kallt det är ute, bäääver! Gått runt och fryst hela dagen och eftersom jag och Petter har gjort en liten deal om att den som kommer först till våran bänk får sitta närmast elementet, men eftersom Petter min älskade bordskompis alltid kommer före mig så, ja blir det lite kaaalllt.
Jöjööj inte nog med det så är jag fortfarande lika förkyld som igår :(( Går runt och snorar och hostar hela tiden jävligt snuskigt faktiskt, men idag kunde jag inte stanna hemma eftersom vi hade matteprov+att jag var ju ledig i måndags och tisdags så känner jag att jag inte vill missa mer än så, sen vill jag ju inte bryta min deal med Gabbi&Olivia aldrig-vara-sjuk-dealen he'he! Har faktiskt inte varit hemma från skolan och sjuk sen 6:an :)))
Men guuud vad långtråkigt det här måste blivit att läsa, nu ska jag iallafall göra klart matteläxan och sen bara såsa runt och dricka teeeee!


/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0