7 Oktober!

Skola idag var ganska såsig, Vi hade SO, Spanska, Idrott, Lunch, Svenska & Engelska.
På gympan vart det jag och Gabbi som hade lektionen, det var kul men ändå lite jobbigt, haha.
Vi fick även ha lite betygssnack med idrottläraren och han sa MVG till mig, det gjorde hela min dag, så jag var glaaad. Sen var det även pannkakor till lunch och jag äääälskar skolans pannakakor!
Efter skolan skulle Sofia&Gabbi klippa sig men det var stängt så vi ska åka dit nån annnan dag istället.
Pratade även med Gabbi nu på kvällen om vi skulle träffas, men det gick tyvär inte så vi får ta det en annan gång !

OXO

/ S




Kommentarer
Postat av: william

vilken snygg header:D



Vad tycker du om Modellbilder som jag har tagit på min vän Daniela:D?

2011-10-07 @ 20:17:07
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0