Duktig tjej :D

Nu är jag klar med engelskan. Jag som brukar hata engelska tyckte faktiskt det var kul att skriva lite engelska idag, i och för sig var inte uppgiften såå rolig men när man väl kommer igång så glider det på bra!
Men nu är det nääästan helt klar har bara lite som jag kan lägga till och så, men det fixar vi på lektionen imorn, jag vill ju ha något att göra då;). Men noog om det nu förfan. Om 5 minuter börjar det som jag längtat efter sen i våras då det slutade, mitt älskade Desperate H. Asså gash spännande. Guuud vad jag tjötar om det haha ;)))
Men nu ska jag ladda upp med lite Exotic snacks & Juice, ska nog gå och ta en satsumas också för er som ville veta det!!! :D

Men nu är jag iallafall såhääär glad:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0