HÖSTLOV:D

Äntligen höstlov! Skönt.
Skolan rullade på snabbt och på gympa hade vi typ rugby, vi körde tjejer mot tjejer
skiiit kul verkligen, alla kämpade på som djur! Precis som Sofia skrev på sin blogg, så var
det som om bollen var den sista reavaran, alla och då menar jag verkligen alla skulle ha den!
Vi typ skrek och krigade, :D och jag är väääldigt dålig förlorare så om nån tog bollen
från mig då jävlar, haha. Men iallfall jättekul.
Nu är jag hemma och ska bara ta det lungt och njuta av ett loooov:D
Har massa planer så det ska bli väldigt kul ska bla:
Träffa Gabbi&Dina, Träffa Borhani, Kalle & Olivia, Träffa La familia (hoppas jag verkligen), Träffa Chasse,
Träffa Elin och sen åka till London :D

Trevligttrevligt!

/ S


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej jag undrar vilket gymnasiumprogram ni hade tänkt er :)?

Skulle vara kul att veta.

2011-10-28 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0