Min dag

Hej på er!
Idag har det blivit en lång dag, dock är den inte över än:O'
Jag började med bild, och slutade med musik. Men eftersom jag missat ett matteprov var jag tvungen att skriva det på en extra lektion. Därmed slutade jag efter 4. Var jobbigt med måste göras.
När jag väl ska traska hemåt märker jag att min buss har gått och nästa går om en sådär 30 min. Kul.
Plötsligt är det någon som knackar mig på ryggen.. Erica.. hon hade tagit hem fel böcker och imorrn har vi engelska prov så jag var snäll och följde med henne hem så hon kunde kopiera sidorna. Jisses. Mamma hämtade mig sedan och skjutsade mig till pappa. Skönt att slippa ta tunnelbanan:D

Nu ska jag inte skriva mer, det blir alldeles för långt och jag har annat att göra ;)
Vi hörs senare!
bye

Blir peppad av snickers :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0