What are words if you really don't mean them when you say them?

Hhhhay!
Nu är jag hemma och har precis käkat en satsumas för er som kände att ni ville ta del av den informationen !
Vi hade ganska lugn dag idag: Idrott, NO, Engelska, Lunch och sen skulle vi egentligen slutat eftersom svenska läraren var iväg nån stans, men eftersom våra ääälskade lärare gillar oss så mycket fick vi stanna och ha So&Matte :@
Men jaja det rullade på ganska snabbt så det gjorde inte så mycket. Imorn har vi iallafall studiedag, woho!
Då blir det sååås, följa med Gabbi&Sofia till frisören och sen träning på kvällen, kanske liiiite plugg men det vill jag inte lova..
Men jjjaaappp nu ska jag äta nåt mer och sen läsa lite ur veckorevyn som jag inte läst ut än!

Romme förra året!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0