2011-09-14

Hemma från skolan nu! Vi fick sluta lite tidigare så det var ju trevligt. Idag hade vi utegympa igen och såklart så spöregna det, den här gången också precis som förra gympalektionen, great! Vi var ute och sprang som vanligt, eftersom vi tränar inför Strapatsen och för er som inte vet vad det är så är det en tävling där man springer 14 km, äckligt jobbigt för er som ville veta det.
Sen hade vi No förhör, tror det gick super  :) och sen hade vi Engelska , LUUUNCH där vi fick efterrätt woho.
Och sen Svenska. Men nu ska jag bara skriva klart min So läxa, är nästan färdig så det går snabbt. Sen har jag inga fler läxor :D. Men jaja ska sätta igång så jag blir klar och kan skriva mer!


Förra sommaren!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0