:D

Är hemma nu från övernattningen i skolan. Vi hade så jävla kuul, alltså gash jag älskar min klass vi är så goa!
Men under kvällen/natten så lagade vi mat (tacos), åt marängsviss, hade vattenkrig, spelade poker, åkte moppe, kolla på film, och buuusa runt. Jag somnade på Olivias dubbelmadrass med Wille, Emil och Olivia trångt men myysigt haha:)
Känner att jag är lite trött har typ bara sovit 2 timmar inatt haha. Så nu ska jag nog ta det lungt och kanske vila lite, kolla Gossipgirl. Sen ska jag börja fixa mig inför Sofia&Amandas fest:D så kommer inte skriva så mycket idag men ska försöka hinna med så många som möjligt, men jaja nu är ögonlocken tuuunga!
Juste Merna tog massa bilder så när hon lagt upp dom så kommer jag såklart lägga in här:D

XOXO

 Såhär ungefär känner man sig nu ;)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0