En bra dag!

Idag var det en riktigt bra dag, så jag har varit på topphumör hela dagen!
Vi började dagen med gympa och det var riktigt roligt, jag älskart. Efter det rullade bara dagen
på jättesnabbt och vi slutade kl 2. Juste nu är vi installerade i vårt nya kontor och eftersom jag fick
dela med alla gullungar så har vi jätteskoj! Och imorn ska vi pimpa massa i hela kontoret, fancyfancy!
Men nu ska jag ta och plugga till spanska förhöret som för övrigt är flyttat till fredag istället för torsdag
(en till andledning till att det var en bra dag).
Fick även massa komplimanger för mitt hår när jag hade det utsläppt som jag inte haft sen jag klippte det
och det är ju alltid trevligt :)




/ Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0