Pluggning på gggg

Har just städat och efter det tog jag en dusch! Och nu måste jag plugga lite spanska och engelska, men eftersom jag är lite efterbliven så glömde jag engelskaböckerna i skolan :( Vi har vääärldens jobbigaste uppgift i engelska också, man ska skriva om någon man beundrar och jag och Rebecka har suttit som två fån i typ 3 veckor och klurat på vem vi ska ta och idag säger våran lärare att den uppgiften ska vara inne nästa vecka :@ satan i gatan, menmen får helt enkelt fixa det i helgen. Men nog tjötttt om läxor nu.
Imorn är världens segaste dag vi har en jääättelång dag med endast tråkiga lektioner :(
Och sen visade det sig att visa kunde få lite sovmorgon imorn på no:n beroende på hur det gick på No-förhöret
men inte jag inte, för mitt resultat blev bland det högre betygen så jag och några andra måste tydligen komma tidigare och gå igenom och diskutera hela förhöret, blääää. Men jajaja. Nu ska jag kolla på Gossipgirl seeeen plugga spanska :DDD

Göllligt, jag och älsklingen Gabbi!:D

XOX

/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0