Puuuuh!

Hemma från tandläkaren nu, hon sa att jag hade jättefina tänder och var duktigt på att borsta dom, puuuh. Har varit skakig hela dagen för att gå till tandläkaren, hatar verkligen tandläkare. Men nu slipper jag gå tillbaka dit på nåt år, skönt :).
Men iallafall dagen har sett ut som följande: Första lektion matte, efter det så hade våran klass tydligen tid på ungdomsmottagnignen, alla nior ska tydligen dit och idag var det våran tur. Så alla i klassen skulle ta tåget till huddinge och åka till Ungdomsmottagningen, men eftersom vi tjejer är lite busiga så tog vi bussen dit och där hände det ett och annat, Gabbi är för skön hon :D. Sen var vi där på UMO i typ en timme, väldigt lärorikt ;) haha. Efter det rullade alla till donken och köpte lite mat och sen tillbaka till skolan och som vanligt när jag och Gabbi ska åka tåg så blir det knas men det orkar vi inte gå in på. Sen hade vi lite lunch i skolan, sen No. Och efter det skulle vi ha slutat men eftersom vi skulle byta kontor så stannade vi kvar ett tag och gjorde det! Så nu är det Girlpower i kontor 7 :D.
Men jöjö nu har jag suttit här och skrivit en bibel ser jag, så ja nu får det vara nog!

Först lite donken mat :D



Sen till skolan för att käka lite mer:

Resultat till hur det ser ut efter att Ullis slabbat ner min tallrik med soja :(



Bytning av kontor!







Nu ska jag läsa min veckorevyn tidning som kom idag!



XOXO



/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0