Sovmorgon!

Nu har jag duschat och sitter med hårinpackning i håret, idag hade jag tänkt att gå och lägga mig tidigt så jag kommer upp imorn, vi har i och för sig sovmorgon men är ändå alltid så trött!
Nu ska jag iallafall gå och lägga fram kläder, hänga in ren tvätt i garderoben och fixa lite.


Eftersom att jag bloggat så dåligt idag ska jag bjuda på lite bilder från skolan!






Mest spegelbilder haha, jag och Gabbi hade väldigt kul på slöjden, sen är Merna, Rebecka& Olivia med på ett hörn på nån bild också :D.
Och sen om ni undrar vad dom här tygbitarna ska föreställa, så ska jag berätta det mina vänner!
Det ska nämligen bli ett lapptäcke nån gång i framtiden, det kommer bli super, älska syslöjd :)

XOXO

Bloggar imorn på morgonen
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0