Torsdag

Nu är jag hemma från träningen och har duschat och städat. Puhh. Juste idag i skolan fick vi våran beställning från Elf eller Gabbi fick hem den igår och tog då med den idag men aa. Det var så mysigt lite som julklappsutdelning thihi. Men jag beställde iallafall en borste, Conceler och Ögonskugga, sen beställde Gabbi en eyeliner till mig men den ska jag få sen när jag fyller år hihi.
Efter skolan åkte jag och Olivia och stor handla :D Massa grejor tills imorn. Sen var det snabbt hem och käka+byta om sen träning, gash det var tufft ;) Så nu ska jag slappa ett tag och packa tills imorn och såklart spela lite wordfued! God natttt


XOXO


Allas beställning
Mina grejor




PÅ ICA



XOXO


Kommentarer
Postat av: Amanda

Byter du ut min länk fia? ;) <3

2011-09-15 @ 22:17:44
URL: http://amandyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0