Woho

Är hemma från skolan nu, gash vad sent men eftersom jag hade omprov, hej smarta jävel ;)
så var jag tvungen att stanna men som tur var hade Gabbi&Angelica också det. Omprovet gick iallfall super!
Sen åkte jag hem samtidigt som jag pratade med Gabbi hela vägen till Segeltorps c där pappa hämtade mig och vi åkte hem, nu är jag som sagt hemma och steker lite potatis som jag var väldans sugen på!
Ikväll eller efter maten ska jag träffa Elin :D får se vad vi hittar på, vi hamnar troligtvis inne på ica som vanligt, haha. Men nu är jag så såsig så jag ska kolla på Gossipgirl och äta min potatis.
Väldigt skönt att vi inte har några läxor, woho.

XOXO



Sofiaiiaiaiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0