Confessions

-Jag hatar gröna lund, hatar allt som snurrar och flyger och ja allt sånt
-Jag äälskar lukten av vitpeppar
-Jag måste ha ordning och reda runt mig
-
Jag kan inte direkt säga att jag har världens finaste bordsskick
-Pratar ofta för mig själv när jag är ensam hemma
-Jag längtar till sommaren, men vill inte sluta i min skola
-Balen är något jag verkligen ser framemot
-
Några ord/''fraser'' jag använder dagligen: Jag känner mig som en fisk idag&fyfan vad det luktar ballonger och fiskgratäng med rårörda lingon här!
-Jag är ganska konstig
-
Jag har alltid velat ha en rund säng
-Jag gillar i princip alla frukter&grönsaker
-
Framstår nog som ganska konstig&knäpp bland andra människor,;)
-Enligt killarna i klassen så skrattar jag som en cykelpump ..
-Jag tycker det är jättefint med tydliga kindben
-Jag har alltid velat ha smilegropar


 /S

Kommentarer
Postat av: gabbi

HAHAH dör du kunnd inte hitta en finnare bild :,)

2012-04-06 @ 12:29:39
URL: http://puzllo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0