Hårresande nyheter

Hej, ville bara säga att jag tyckte jag var ganska finulig med rubriken...hähäh
Okej det jag faktiskt ville säga är att jag vill bli nöjd med mitt hår, känner att jag ändrar stil men mitt hår ser alltid likadant ut. Grejen är den att jag tycker det är riktigt ballt att göra nåt med sitt hår just nu, allstå att man har i slingor i olika färger eller nåt sånt, det är super ;)
Just nu vill jag ha lång utväxt och vara ganska blond i topparna, sen kanske man kan testa på att färga det blonda topparna till nån cool färg :O fast det har jag icke mod till iof.

Så, nu ska jag plugga lite.
Baj!




Kommentarer
Postat av: Erica

Jag skulle också vilja färga topparna till någon cool färg.... Så himla snyggt!

2012-04-20 @ 08:21:42
URL: http://jaghetererica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0