Heey hå hallå

HalloJ!
Orkade inte skriva något igår, jag somnade helt utmattad efter en lång och jobbigt vecka klockan halv 11 :D
Skolan gick bra, vi hade ju nationella i engelska och tror det gick helt ok, sen hade jag och Olivia våran idrottslektion och vi fick det allra högsta betyget så blev suuperglad!

Anyways så begav jag mig idag till Skärholmen med min mor, hittade en massa saker, så nu är allt inför balen klart förutom en typ sjal och ett par platta skor jag kan byta till när jag har mördat mina fötter efter klackarna. Efter skärholmen åkte vi och käkade Sushi och snart ska vi kolla på film, väldigt mysigt, bara vi tjejor:D.

XO


HAHAHA vad rart :') men vad tusan spänner jag ögonbrynen för ?!!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0