2 Augusti

Idag har jag spenderat dagen med Chasse och Erica. Vi färgade håret på mig och Erica eller i mitt fall slingade det, blev nöjd, så det var ju trevligt. Efter hårfixandet så käkade vi tacos till middag och sen var jag tvungen att bege mig hem, det tar ju lite längre tid att ta sig hem nu än det brukar, är van att bara gå över gatan och vara hemma, men idag var det buss, tunnelbana, tunnelbana, gå. Jajaja. Nu sitter jag iallafall med en ansiktsmask i ansiktet och ser ut som jokern i batman eftersom jag glömde tvätta bort mascaran så allt har runnit ut + att ansiktmasken är vit och mina läppar är jätteröda, ser faktiskt lite små läskig ut.
Har heller inte hunnit ta bild på mitt nyslingade hår, får se om jag lyckas med det imorn.
 
xo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0