Bekännelser

Jag har alltid taklampan tänd i mitt rum oavsett hur ljust/mörkt det är.
Sushi är nästan den ända maträtten jag äter fort.
Jag lyssnar fortfarande alltid på min lilla rosa ipod när jag är ute och far
 
Jag är inte speciellt förtjust i museum
Jag tycker att ett första intryck är jätte viktigt.
Jag får ofta hjärnsläpp när jag ska stava engelska ord oavsett hur lätta/svåra dom är.
Jag önskar att jag hade ett pigment som gör det lättare att bli brun
Jag har länge vetat attt jag vill läsa ekonomi på gymnasiet
Något jag vill ändra med mig själv är att jag ofta har förutfattade meningar som i slutändan visar sig vara helt fel
Jag har svårt för att säga hejdå till folk jag vet att jag inte kommer träffa på länge
 
xo
 
/S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0