/S

Vad gjorde du kl 08 i morse? Zzzz.
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på ett avsnitt av 90210.
 
Det sista du sa högt? Kan du stänga min dörr helt nästa gång.
 
Vad har du druckit idag? Mjölk, juice.
 
Vad var det senaste du åt? Gurka.
 
Vad var det senaste du köpte? Ögonbrynsknivar.
 
Vad är det för färg på din dörr? Vit.
 
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt.
 
Godaste glassen? Piggelin
 
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yes I do!
 
Trivs du med ditt jobb/plugg? Det återstår att se.
 
Favoritklädsel? Onepiece, näe men typ jeans och en enkel t-shirt
 
Vad ser du om du tittar till höger? Byrå/sminkbord
 
Vad gör dig glad? Fint väder!
 
Vad ska du göra härnäst? Kolla på några avsnitt av 90210.
 
Höger el vänsterhänt? Höger.
 
Humör just nu? Lite trött.
 
Favoritgodis? Lakrits är det ända godis jag gillar!
 
 
Kläder just nu? Svart linne och mina älskade kobyxor!
 
 
Hur många kuddar sover du med? 1.
 
Spelar du något instrument? Jag har spelat tvärflöjt & gitarr men inget för tillfället.
 
Morgon eller nattmänniska? Inget av dom.
 
Vad är viktigast för dig? Familj, släkt & vänner. Att alla är friska och har det bra typ.
 
Är du kittlig? Om jag är!
 
Snarkar du? Nopp, men jag brukar prata i sömnen.
 
Stjärntecken? Stenbock.
 
Äckligaste insekten? Alla insekter är äckliga.
 
Stökigt eller välstädat? Välstädat!!!
 
Vad längtar du mest efter just nu? LONDON!
 
 
xoxoxo
/S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0