Slit och släp

Hey.
Åkte hem från landet runt 12 imorse, det var helt grått & trist så det var ingen ide att stanna, tur att man hann få massa sol igår!
Vi åkte iallafall förbi Kungens kurva på vägen hem, känns fortfarande konstigt att vara tillbaka där! Vi skulle iallafall in på ikea och köpa lite smått och gott till mitt rum, sen var vi tvungna att gå in på ica kvantum och köpa nudlar, dom har nämligen bara de goda nudlarna där!
 
Och nu har jag precis kommit hem från stor handling på ica maxi, var tvungen att följa med, mor & far behövde mina starka armmuskler till hjälp..
Jaja nu ska jag beställa framkallning av bilder på nätet till min tavla.
xoxo
 
  
 
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0