Summering av sommaren

Så här sista dagen på sommarlovet hade jag tänkt köra en liten summering av "sommaren" som gått.
 
Först och främst att jag ju flyttat från mitt barndomshus i Segeltorp till Kungsholmen, vilket inte var det roligaste eftersom jag trivdes super bra där jag bodde. Men trivs faktikst bättre här än jag någonsin skulle tro.
 
Sofias land:
 
 
Chasses land:
 
 
Mitt land;
 
Mys med tha girls:
 
Känns som att det här sommarlovet har gått suuuper fort, har inte varit speciellt mycket sommar heller för den delen, men har haft sjukt roligt ändå!
Imorgon börjar skolan igen, gymnasiet, då är det verkligen ingen rast ingen ro. Kommer sakna min gamla klass som tuuusan.
 
xo
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0