what a day

Jag vaknade runt 11. Missade det fina vädret därför jag satt inne och kollade på gamla avsnitt av top model sverige vilket jag inte ens tycker är bra. Big lost!
Sen kom Erica över hit och vi gjorde lite försök till att göra en film. När vi sedan blev lite fantasifulla ringde vi Emma och frågade om hon kunde filma oss. Påväg hem från heron city tappade jag min mobil i gräset, vilket vi sedan kom på när vi nästan var hemma. När vi sprang tillbaka var den borta och vi försökte ringa den då tillslut en gubbe svarade och sa att han kunde möta upp oss och ge den. Alla blev så hysteriska efter det och trodde han var en pedofil eller nåt så vi ringde mamma och Göran så dem kunde följa med att möta honom. Allt gick bra och efter det gick jag och Erica till statoil och köpte oss en chipspåse att knapra på.
Nu är Erica hemma hos mig och hon ska sova över här. Får se om vi orkar att klippa filmen lite.
Vi hörs!
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0