Årsresumé - Del 1

Januari 2012:
Jag införskaffade mig min onepiece, jag och chasse drömde oss bort långtlångt bort, la upp massvis med bilder från "Teenager post" och kämpade på med nationella proven. Kommer ihåg att det var väldigt kallt och jag längtade som tusan efter sommaren.
 
Februari 2012:
 
 Under februari fick jag veta att vi skulle flytta ifrån Segeltorp vilket jag deppade över, jag umgicks en massa med Chasse, åkte till Kungsberget med min älskade klass, köpte min superfina klänning
 
Mars 2012:
 
Jobbade med Olivia med att packa 750 påsar godis, kollade på Hunger games med Erica och chasse vilket var steelt, jag och Gabbi busade runt på syslöjden, köpte nya solglasögon då solen började titta fram.
 
xo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0