Årsresumé - Del 2

April 2012:
1. Jag och Olivia hade high school musical fest i kontoret hahahah.
2. Spenderade det flesta av helgerna med Chasse och åt Sushi
3. Jag och Olivia gjorde även våran gympalektion och jag kommer ihåg att vi sprang runt hela skolan och var superglada när vi fick tillbaka resultatet.
4. Jag och Chasse bestämdes oss för att gå och köpa Mcdnalds i våra onepiecear & självfallet träffade vi på torpare
 
Maj 2012:
1.I maj började det bli riktigt varmt och bikinifantast som jag är köpte jag en massa nya.
2. Umgicks ännu mer med Chasse och vi spenderade mycket tid i älskade skärholmen!
3. Sverige vann även eurovision och jag var riktigt stolt svensk.
4. Typisk Chasse och Fia kväll haha.
 
Juni 2012:
1. Första sommarlovsdagen åkte alla vi tjejer till Sofias land där vi hade det väldigt bra
2.Hade bal som vi alla sett framemot sen 6:an & det var bland det roligaste som hänt under året.
3. Mindre roligt var skolavslutningen då alla grät,grät,grät vi hade 4 svinbra år tillsammans,
4. Köpte min älskade stickade klänning
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0