Årsresumé - Del 3

Juli 2012:
Under Juli njöt jag av den lilla sol vi fick i Sverige denna sommar.
Jag och Chasse hade picknick vid vattnet här på Kungsholmen.
Vi firade Chasses födelsedag på hennes mysiga landställe där vi även solade och badade.
Jag njöt av att äta bär med mjölk och socker, nooom.
Spenderade även tid på mitt eget landställe där jag åkte båt och solade!
 
Augusti 2012:
I Augusti njöt jag av det sista dagarna på sommarlovet.
Åkte och badade med södertörnarna vid Tullinge och avslutade dagen med pizza på Amandas framsida.
Skolan började i mitten av Augusti och det var rätt stelt till en början, men blev bättre och bättre.
Här började jag lära känna vårat  "gäng" på Klara, hahah.
 
September 2012:
I september var det mycket skola,skola & skola. Jag insåg att det var stor skillnad på 9:an och gymnasiet.
Vi hade tårtbakar tävling och våran klass kom på delad 3:e plats av fyra..
Vi var i gamla stan och prövade vikingahattar, haha.
Amanda hade tjejmiddag med alla goa södertörnarna, minns att maten var sviiingod.
 
xo

Kommentarer
Postat av: A

Jag kanske får anlita min pappa som kock för någon mer tjejkväll nån gång i framtiden... ;)

Svar: Ja det tycker jag du ska göra!!!! :D
chasseochfia.blogg.se

2012-12-23 @ 00:26:34
URL: http://justamandaagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0