Dagen före dopparedagen

Hej.
Jag startade dagen med en låång sovmorgon till ungefär halv 2. Var hur trött som helst från fredagens få timmars sömn. Iallafall så har jag under dagen mest spelat farmville och kollat på serier, alltså inget intressant. Eller nja jag har även hunnit med att städa hela mitt rum och köpa en sista julklapp!
Hade tänkt att ta det lungt resten av kvällen och kanske läsa lite i min bok, hmm. Troligtvis kommer jag kolla på några avsnitt av serier också!.
Imorgon är det som alla vet julafton, dock känns det inte som det överhuvudtaget men å andra sidan vet jag inte riktigt hur det ska kännas. 
 
xo
 
Här har vi då mina julklappar till mor&far, hohoohooh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0