Gårdagen.

Hallloj.
Igår var vi i skolan en kortis på förmiddagen för att kolla på några uppträddanden på "Biorio" vid Hornstull.
Emma Louise var med och sjöng och var sviiinduktig.
Efter avslutningen åkte jag med Chasse och Erica till fridhemsplan och käkade lunch, för att sedan åka till T-centralen och möta Angie. Vilket var jättetrevligt med tanke på att det var väldigt länge sedan vi umgicks.
På kvällen åkte jag hem till Olivia där det flesta södertörnarna var! Vi hade det super roligt!!!
Med allt från dansspel, till hemlagad pizza och tjejprat.
Har en del videos men vet inte riktigt om jag ska lägga upp dem, det finns en när jag, Olivia och Rebecka dansar till Euphoria runt klockan 4 på morgonen och en på Amanda där hon kör finskafyllan, hmm. Jaja det återstår att se om jag lägger upp dom.
 
xo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0