2012-02-23

Hey.
Denna dag har varit väldigt lång och seg, hatar torsdag, bara sega lektioner. Men men, fick tillbaka nationella proven i svenska i läsförståelse, aningen besviken på mig själv, men ska vara super aktiv på svenskalektionerna nu framöver, så blire nog bra. Hade engelska redovisning också gick helt okey, var väldigt nervös men det gick bra ändå, sen hade vi nån jätterandom lab på No, var med Amanda och vi hade kul, så det gjorde inte så mycket. Anyways så sitter jag med ricinolja i håret nu och längtar tills jag kan skölja ur håret, det känns så orent och hatar den känslan. Resten av kvällen ska jag plugga religon, sååå trist.
& ska veerkligen försöka skriva roligare än såhär nu när det är lov om en dag!



Klassiker bilden på oss!


NU:



Älska

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0