22 februari

Hey.
Hade ju studiedag idag och orkar inte skriva värsta bibeln så tänkte sammanfatta denna dag i punktform


*Vaknade & käka frukost
*Åkte och gymma med Sofia
*Hem, duscha och fixa hårinpackning
*MAAAT
*Plugga,plugga,plugga
*Kolla på serier
*Mer plugg
*TV


Och nu sitter jag här och har precis skrivit klart min text på engelska om plastikkirurgi, inte världens bästa, är lite sur på mig själv att jag inte lagt ner mer tid på den:(
Well well, nu ska jag beställa klänningen som jag la ut bild på i inläggen under, får se om jag har den på balen, har tänkt på det nu ett tag haha, i-landsproblem annars har jag den nog i sommar eller på skolavslutningen, Haha assså K tänker ni ;)
Jaja slut tjötttat nu blire några apelsiner sen sängen.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0