6 februari

Hoooola.
Skolan rullade på jättesnabbt idag! Och direkt efter åkte jag Angelica och Sofia till Huddinge, vi skulle till gymmet men var tvungna att mellanlanda lite i Centrum för Angelica skulle kolla på några grejor.
Vi hittade världens snyggaste pannband eller vad man nu ska kalla det, det ska definitivt med till Kungsberget
om en vecka och 4 dagar! Angelica köpte likadant, hehe.
Sen var vi på gymmet i en timme och sen bums hem och duscha sen nyss käkat.
Nu ska jag ringa Elin, hon hade massa nyheter:D

Kommer inte blogga mer idag för orkar inte det, ska bara såsa hela kvällen inget plugg!
Imorn är det nationella och blir bajsnödig av tanken :(
Wääää


XOXOX


HAHA så sött ju :D

Och nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen och tagit en bild på mina nya träningstights som jag köpte
förra veckan.

Svarta med lite rosa detaljer längst ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0