Bagaren Bert Bengtsson bakom bergen bakar bara brun brända bullar

Heyyyy.
Nu har jag precis käkat middag och är totallt proppp mätt, anyways så hade vi nationellt prov idag igen.
Det gick väl helt ok, I guess :)
Annars då, jo vi har väl såsat runt mest i skolan idag, eftersom nationella var på morgonen och pågick i 3 h, så var man rätt så grötigt i huvudet på matten och No som vi hade efter, jag och Gabbi sprang mest runt och busa.
Juuuste beställde en massa kläder igår från H&M's hemsida, blev lite dyrt men ack så roligt, så längtar tills dom kommer!

Nu ska jag fortsätta att tramsa mig med en massa gamla idolklipp, garvar lika mycket varje gång :D

XOXO




Trööött tjej med jordens fetaste finne i pannan, SDAFSDFKSD.
Heiiiidooo


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0