confessions

-Jag hatar att komma sent
-Jag läser alltid alltid på schampooflaskorna när jag duschar, HAHA
-Jag älskar sommar
-
Jag önskar att jag var ca 5 cm längre
-Det värsta jag vet är otvättat hår och långa tånaglar, hua
-När jag går på stan får jag ibland tvångstankar att jag inte får gå på sträck& på trottoarkanter,lite jobbigt sådär
-Jag har ångest inför nationella proven i matte
-Jag vill ha låångt hår
-Jag är inte speciellt förtjust i kött, men äter det ändå.
-
Får ofta höra att folk undrar hur jag kan äta så mycket men ändå vara så smal, sen är det väldigt många lärare som kollar konstigt på mig i matsalen när dom ser hur mycket mat jag tar, :o
-Jag kollar alltid under sängen innan jag ska lägga mig
-Jag vill kunna sjunga
-Jag har nedräkning på mobilen hur många dagar det är kvar tills jag fyller 18, läängtar.
-
Jag är verkligen inte speciellt allmänbildad, haha. Fråga tjejorna i skolan, man lär sig något nytt varje dag!;)


XO



Kommentarer
Postat av: Amanda

Alltid! :)

2012-02-22 @ 15:23:03
URL: http://amandyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0