Eine kleine nachtmusik

Hey.
Skolan var väldigt seg idag, jag och Gabbi gick runt och rage-a på allt :(
Fett med tråkigt det är med skolan ibland. Well well skulle åkt och gymmat efter skolan men kände varken att jag hade ork, lust eller tid, var tvungen att plugga inför musikprovet vi har imorn, sååå segt.
När kommer jag behöva västerlänsk konstmusik lixom, nää känns rätt onödigt. Men men mvg i musik skulle inte sitta fel! Nu ska jag gå och käka några apelsiner och fixa hårinpackning och hoppas att morgondagen blir roligare, skulle inte heller vara fel om våren äntligen kom till detta iskalla land, eller :)))


XOX



Me y S on the beach trying to be coool, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0