Fettisdagen

Ett emo inlägg hade varit fint, men nää sånt skit håller vi inte på med!

Dagen har varit otroligt seg med endast tråkiga lektioner, började med no och slutade med musikprov, provet
gick bra tror jag och hoppas hoppas hoppas det räcker till mvg, det skulle sitta väldigt fint efter allt slit.
Anyways så är det studiedag imorn & det kunde inte komma lämpligare!
Men jag ska inte bara sitta hemma och gno direkt nä, jag ska åka och gymma & sen göra en jävla massa läxor som jag tagit hem, har läxor i princip alla ämnen+att jag ligger lite efter här och där, hehe.
Nu ska jag bara kolla på några serier, sen kladda i lite ricinolja i håret och ta en fet dusch på det.
Sen kanskekanske jag ska slänga mig framför tv:n en stund, det var länge sen :D
Eller fixa med tvätt....... isch. Tufft val alltså. Oy insåg just nu vilken bibel jag suttit och skrivit ;)
Jaja heido


XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0