o, guys!

Imorrn, och hela veckan framåt låvar jag en massa inlägg från mitt håll.
Kom iaf hem från landet idag och har varit lite trött sådär, därför läger jag upp bilder och shit imorrn så ni vet!
Jag ska iaf spendera mitt lov mycket hemma å plugga tråkigt nog, men även klämma in lite skoj här och där. Nån dag ska jag troligtvis spela in en ny film med Erica, och sen ska jag och fia göra nåt, ska gå på bio med nån i familjen och så måste jag prata lite med min kära vän hanna hur hon ska göra. Mamma håller på att göra om hemma så jag antar att hon kan behöva lite extra hjälp också!
Nu tänkte jag iaf vara så fräck o läsa en bok innan jag ska gå och lägga mig!
Hörs imorrn då det blir mycket uppdatering här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0