Solsidan

Hey.
Idag hade vi noprov på morgonen det gick väl helt okey. Sen skulle vi åka iväg på ett grupparbete
till Saltsjöbaden för min del dåra, det var lite av en besvikelse endast kallt och blött.
Simmade runt där i mina skor hela dagen eftersom dom var så blöta, nej usch!
Det var en befrielse att komma hem och hoppa in i myskläderna om man säger så.
Hade dock en skön grupp så det var myys. Efter att jag kommit hem skulle jag möta mamma i Skärholmen eftersom vi skulle köpa nya vantar som jag kan ha på fredag i kungsberget, så det köpte vi sen köpte jag även en skjorta, som jag kan lägga upp bild på later :)



Inte holywoodskylten direkt, men vi tyckte det var fancy ändå! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0